Henüz

Merdivenlerim var benim,
Çıka çıka bitiremediğim.
Daha hedefe varamadığım şeyler var,
Zirveyi görmediğim dağlarım.

Yazmadığım şiirler var hala,
Yaza yaza bitiremediğim.
Aklıma gelmeyen çok şey var daha,
Kalemime henüz dökemedğim.

Kimsenin bilmediği sırlarım var,
Kendimden bile sakladığım.
Ve içimde, derinlerde bir yerlerde,
Bir şeyler var, henüz keşfedemediğim.

Güler yüzümün altında bir iç var,
İçim içim yanan bir şeyler.
Dinmeyen acılarım,
Tatmadığım mutluluklarım.

Geze geze bitiremediğim yollarım var benim,
Kimsesiz sokaklarım, bana eşlik eden yalnızlığım.
Henüz dolaşmadığım şehirlerim var benim,
Kokusunu almadığım denizlerim.

Dinlemediğim şarkılar,
Henüz dökmediğim gözyaşlarım var.
Göz göre göre vazgeçtiğim şeylerim,
Daha yaşamadığım anılarım var.

Anlatmak isteyip de anlatamadığım,
Söylemek isteyip de söyleyemediğim çok şey var aslında.
İçimde sen varsın ya sevdiğim,
Seve seve bitiremediğim.

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Nedir bu 'utepils' ?

Yürüyorum

Köklerimizden gelen seçimler